
Lietuvoje viena radijo stotis per dieną pasiekia iki 25%, o per savaitę iki 35% 1274 m. amžiaus gyventojų (iš viso 2 791 450). Tačiau pats didžiausias radijo privalumas yra didelė auditorijos geografinė, amžiaus, pomėgių ir kt. segmentacija, leidžianti transliuoti reklamą tik tam tikrai auditorijai.
Laikas, reikalingas užsakyti ir pradėti transliuoti radijo reklamą, yra pats trumpiausias iš visų reklamos priemonių. Regioninėse radijo stotyse tai gali užtrukti vos 1 valandą ar net mažiau. Toks lankstumas reklamos užsakovui leidžia reaguoti į rinkos, naujienų ar net orų pokyčius. Tai labai palanku norint paskelbti apie prekių ar paslaugų akcijas.
Išskirtinis radijo reklamos bruožas yra polėkis, kurį ji suteikia klausytojų vaizduotei. Radijo reklamoje naudojami žodžiai, kalbos intonacija, muzika ir garso efektai leidžia klausytojui susikurti asmeninį veiksmo įspūdį. Todėl radijas dažnai vadinamas minčių teatru.
Labai svarbi radijo reklamos savybė yra neigiamo požiūrio į ją nebuvimas. Dėl radijo pasyvumo, reklama nedirgina klausytojų. Žmonės turi savo mėgiamas radijo stotis ir jų laidų vedėjus, kurių perskaityta informacija, tikėtina, bus suvokta ir įsiminta ilgam.
Lietuvos nacionalinės ir populiariausios vietinės radijo stotys
Mūsų sukurtų audioklipų pavyzdžiai:
Dėl reklamos transliacijos ir nuolaidų kreipkitės...
|